poniedziałek, 14 lipca 2014

Dziękuję :)

Dzisiaj mijają dwa miesiące od uruchomienia mojego bloga i tak się też złożyło, że "stuknęło" równocześnie ponad 4 000 wyświetleń! Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim, którzy korzystają z moich przepisów i kibicują mi w tym przedsięwzięciu. I co prawda widać ostatnio, że wielu z Was jest na wakacjach, ale przecież wrócicie z nich w końcu i będziecie trochę głodni ;)... Jeśli tylko mogę mieć z tej miłej okazji jedno życzenie, to takie, byście odzywali się do mnie częściej. Bardzo liczę na opinie, komentarze, pytania - pod wpisami, na fb, wysyłane e-mailem. To ważne nie tylko dla mnie, ale i dla innych użytkowników.

Jeszcze raz dzięki wielkie i całuję Was tradycyjnie - prosto w serce :).
A tu muzyczne podziękowanie - wczoraj zobaczyłam koncert w tv i bardzo zatęskniłam za śpiewem tej Pani.

2 komentarze:

  1. A niektórzy to już wakacje mają za sobą :( Na szczęście przyjechała Babcia Jasia, więc może będą bułeczki z kapustą :)

    OdpowiedzUsuń